اهنگ/فیلتر ش..ن/برنامه/فیلم/عکس/و.........
اهنگ/فیلتر ش..ن/برنامه/فیلم/عکس/و.........
دانلودرایگان/فیلم/اهنگ/نرم افزار/&... اسان وپ

موزیلا اعلام کرد که دو امکان جدید و جالب را به فایرفاکس 12 اضافه خواهدکرد.

به گزارش سافت‌گذر؛ مرورگر وب فایرفاکس که از سوی شرکت موزیلا در حال انتشار است به حرکت سریع خود برای ارائه نسخه‌های جدید ادامه می‌دهد.

فایرفاکس 10 نسخه نهایی بعدی این شرکت است؛ هرچند نسخه آزمایشی فایرفاکس 12 در حال حاضر منتشر شده است.

بنابر اعلام شرکت موزیلا، نسخه آتی مرورگر فایرفاکس؛ یعنی نسخه 12، با ویژگی‌های جدیدی همراه خواهد بود، که به درخواست مکرر کاربران این مرورگر به آن اضافه شده است. هرچند که این ویژگی در مرورگرهایی مثل "گوگل کروم" هم‌اکنون در دسترس است.

یکی از این ویژگی‌ها صفحه تب جدید است که سه در سه براساس بیشترین بازدید ظاهر خواهد شد. کاربران همچنین قادر خواهند بود به پین یک وب سایت خاص دسترسی پیدا کنند.


 


یکی دیگر از ویژگی‌هایی که قرار است افزوده شود "هوم تب" است. بنابر اعلام قبلی قرار است که این مرحله در دو فاز اجرا شود. در فاز اول، هوم تب فایر فاکس شامل ویژگی‌های مختلفی مانند بوک‌مارک‌ها ، دانلودها ، تنظیمات و ... خواهد بود.

در فاز دوم صفحه اصلی فایرفاکس بیشتر تغییر خواهد کرد که شامل نمایش سایت‌های اخیر و دسترس سریع به برنامه‌های مورد علاقه کاربر تنها با یک کلیک است.

بنابر برنامه‌ریزی موزیلا، فایرفاکس 12 که نمونه آزمایشی آن در پایان ماه ژانویه - همین ماه – منتشرشده، نسخه نهایی آن در ماه آوریل – فروردین - منتشر شود.

 


ASAN WEP برای تبادل لینک انلاین به پایین صفحه مراجعه کن

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:خبر,موزیلا12,فایرفاکس12, توسط فربد رستمی